
În acest articol
ne-am propus să explicăm pe scurt ce implică marketingul digital și promitem ca
în următoarea ediție a revistei Zile și Nopți Oradea să detaliem câteva soluții
de marketing care oferă rezultate.
Ce face marketingul digital
Marketingul digital
creează legătura dintre companii și consumatori și implică eforturi de
marketing care utilizează tehnologiile digitale prin intermediul computerelor,
telefoanelor mobile şi tabletelor.
De ce trebuie să investiți în strategii de marketing
digital
Cu peste 4,57
miliarde de oameni care utilizează zilnic internetul, soluțiile de marketing
digital sunt cruciale pentru succesul afacerilor voastre. Majoritatea
companiilor au cel puțin un tip de prezență online, sub forma unui website sau
cel puțin a unei pagini de social media (Facebook/Instagram).
Astăzi, consumatorii se așteaptă și depind de o prezență digitală pentru a găsi
mai multe informații și servicii despre companii. Pe scurt, dacă doriți ca
potențialii clienți să vă găsească cat mai rapid, să vă cumpere produsele sau
să vă utilizeze serviciile, va trebui să investiți în diverse soluții
strategice de marketing digital.
Ce face o strategie de marketing să fie eficientă
Spre deosebire de
metodele de marketing tradiționale, randamentul investiției voastre în
marketingul digital poate fi urmărit și măsurabil. În plus, dacă ceva nu
funcționează sau nu oferă rezultatele dorite, puteți modifica strategia sau să
re-targetați publicul țintă cu doar câteva click-uri. Este evident mult mai
ușor și mai puțin costisitor decât reluarea unui ad tipărit sau mutarea unui
panou publicitar într-o altă locație.
Sperăm că v-au fost
de folos sfaturile noastre și vă așteptăm în următoarea ediție cu partea a doua
a acestui articol 🙂