Când vorbim de mediul online, există doi factori importanți de care aveți nevoie pentru a obține succes: un website optimizat și o abordare corectă a marketingului digital.
Indiferent de nișă, există de obicei o concurență acerbă pe piață. Pentru a concura, afacerea trebuie să se adapteze la cerințele acestei industrii digitale într-o continuă schimbare. Și care este cel mai bun pas pentru a începe această schimbare? Un website centrat pe utilizator!
Din mai multe perspective, website-ul este prima destinație din călătoria utilizatorilor spre a deveni clientul afacerii voastre. Conform unui studiu anual al cumpărătorilor, 81% dintre consumatori efectuează cercetări online înainte de a vizita o afacere sau de a face o achiziție.
Un website profesionist, împreună cu o campanie strategică de marketing digital, sunt esențiale pentru construirea identităţii companiei voastre. Website-ul servește ca extensie a afacerii voastre în spațiul digital. Este o platformă practică, care vă permite să vă conectați cu clienții, să promovați brandul vostru și să generați vânzări.
Dacă încă nu v-am convins de importanța unui website, mai jos vă prezentăm câteva motive în plus:
- Site-ul este atuul tău de marketing numărul unu
Potrivit studiului privind consumatorii digitali publicat de Asociația LSA din SUA, 30% dintre utilizatorii online nu iau în serios un furnizor care nu are un site web
- Majoritatea clienților vizați sunt deja online
La nivel global, există aproximativ 4,54 miliarde de utilizatori de internet activi. Odată cu apariția internetului și a tehnologiei sofisticate, consumatorii au devenit din ce în ce mai dependenți de platformele online în a decide unde să meargă sau ce să cumpere. Dacă afacerea voastră locală nu apare la rezultatele căutării, atunci pierdeți o cantitate semnificativă de vânzări potențiale
- Concurența are un website
Statisticile arată că aproximativ 71% din întreprinderile mici au un website. Dacă nu aveți prezență online, nu prea există vreo șansă ca clienții voștri țintă să vă găsească firma
- Site-ul ajută la creșterea credibilității mărcii
Consumatorii se așteaptă ca businessul vostru să aibă un website, poate mai mult decât se așteaptă să existe și o locație fizică
- Prezența în social media nu este suficientă
Dacă credeți că o pagină de Facebook este suficientă, gândiți-vă din nou. Acoperirea social media este limitată. În decurs de o săptămână de la actualizările algoritmului de socializare, prezența online a afacerii poate scădea foarte mult. Pe de altă parte, un website vă permite să implementați diverse modalități de a vă proteja prezența digitală și de a rămâne la curent cu rezultatele căutării
- Website-ul vă poate conduce clienții către magazinul fizic
Peste 90% din achiziții se întâmplă în continuare offline. Magazin online al website-ului este o platformă excelentă pentru a vă conduce clienții către locația fizică a afacerii voastre. Folosind site-ul web, puteți atrage mai mulți clienți care sunt deja interesați să facă o achiziție
Cheia este să implementați un website profesional, o strategie de marketing online și SEO bazată pe rezultate. În acest fel, creați o bază online puternică și protejați prezența digitală a brandului vostru!